Informujemy, że zgodnie z Zarządzeniami Prezydenta m.st. Warszawy nr 1694/2017 i 1695/2017 w sprawie wyznaczenia dni wolnych od pracy dla pracowników Urzędu m.st. Warszawy, 27 grudnia 2017 r. (środa) oraz 2 stycznia 2018 r. (wtorek) Urząd Dzielnicy Białołęka m.st. Warszawy będzie nieczynny. Za utrudnienia przepraszamy.
W wyżej wymienionych dniach w siedzibie Urzędu Stanu Cywilnego m.st. Warszawy przy ul. Andersa 5 (stacja metra Ratusz Arsenał, obok kina Muranów) w godzinach 8.00-16.00 pełniony będzie dyżur, podczas którego załatwić będzie można wyłącznie sprawy związane z rejestracją zgonów. Pozostałe siedziby USC m.st. Warszawy w tych dniach będą nieczynne.
W sprawach interwencyjnych można korzystać z całodobowego systemu kontaktu z mieszkańcami tel. 19115.